+45 28 56 23 69 hd@soundlab.dk

Sådan arbejder vi

Fra strategien lægges til produktion og implementering af produktet, er du med hele vejen. På den måde sikrer jeg fuld kundetilfredshed og et resultatet der er helt rigtigt til netop din virksomhed.

Sådan arbejder Soundlab

Udviklingen af et lyddesign følger i princippet de samme systematiske og analytiske processer, som arbejdet med udviklingen af en visuel identitet, branding eller overordnet kommunikationsstrategi.

Jeg kan indgå i virksomhedens strategiske arbejde med branding og kommunikation og formår at overføre det til et konkret og målrettet lyddesign.

Uanset om opgaven er lille eller stor vil I møde et professionelt og entusiastisk medspil.

Jeg deltager gerne i et uforpligtende møde og udarbejder på den baggrund et kortfattet ideoplæg og budget for opgaven. På den baggrund kan I hurtigt vurdere om der er grundlag for at arbejde videre.

“Uanset om opgaven er lille eller stor vil I møde et professionelt og entusiastisk medspil.”

Strategi

Jeg kan bidrage til jeres branding-strategi med forståelse for de processer og sammenhænge, hvor lyd kan gøre en forskel.

Ventetiden i en telefonkø behøver ikke være fyldt med – i bedste fald – ligegyldig musak. Lad virksomhedens lydidentitet folde sig ud i ventetoner og ringetoner, så jeres kunder bliver mødt med en behagelig og relevant lyd – relevant fordi den skaber genkendelse for jeres brand mens kunden venter.

SoundLab udvikler, komponerer og implementerer telelyd, der er med til at skabe et komplet indtryk af jeres virksomhed. Hør eksempler på brug af ringetoner og ventelyd fra Trip Trap casen og Teknicar casen.

Jeg er vant til at tænke lyd ind i en større sammenhæng og på den måde folde eksempelvis en kommunikationsstrategi helt ud. Lyd-logoet kan være den detalje, der får det samlede brand til at fremstå helstøbt og i kontakt med omverdenen.

Den rigtige ventetone kan gøre forskellen på en glad og utilfreds kunde. Jeg kan levere det strategiske og faglige input, som I skal bruge, når I eksempelvis arbejder med en ny virksomhedsprofil. Eller vi kan tilføre den næste instore-kampagne ekstra energi, ved at supplere salgsbudskaberne og POS-materialerne med den rette lyd og stemning.

Kort sagt: Hvis I har brug for et strategisk indspark, så kan jeg levere dette. Har I mere brug for en medspiller, der hurtigt kan sætte sig ind i den fastlagte strategi, så er jeg også på hjemmebane. Med strategien på plads – er jeg klar til at producere.

Produktion

Udvikling og produktion af lyd kræver dyb faglig indsigt og et naturligt og opdyrket kreativt talent.

Når vi taler lyd, er det ikke nok at være en god studiemusiker eller komponist. Indsigten i og forståelsen for de kommercielle sammenhænge, som lyden skal bidrage til, er afgørende for at kunne levere et positivt bidrag til processen. Af samme grund opfatter mine kunder mig som lyd-specialister med en stærk faglig profil.

Det vil sige, at jeg kan arbejde effektivt og fleksibelt, og er vant til at arbejde i teams med andre. Og altid med den målsætning, at nå frem det bedste resultat for kunden.

Jeg har egne studie-faciliteter og kan levere lyd i præcis det format, der er påkrævet til den konkrete opgave.

Implementering

Jeg har kun en interesse i, at ‘vores’ lyd bliver perfekt implementeret. Uanset om det er til jeres næste tv-spot, til en butikskampagne eller en nye ventetone til omstillingsbordet.

Selv den bedste lyd bliver ikke hørt, hvis anlægget og de højttalere, der skal bringe den videre ikke er gode nok. Via en række tætte samarbejdspartnere kan Soundlab sikre, at lyden når helt ud til jeres kunder. Jeg kan rådgive om anlæg, dimensioner mv.

Og hvis I har behov for teknisk bistand, kan jeg anbefale de rette leverandører. Soundlab har kun en interesse i, at den producerede lyd bliver perfekt implementeret. Uanset om det er til jeres næste tv-spot, til en butikskampagne eller en nye ventetone til omstillingsbordet.